cz

Překlad (translations)

Kraslice
Kraslice

Představení oddělení kanceláře tajemníka

Seznámení s činnostmi oddělení kanceláře tajemníka

  1. Hlavní pracovní činnosti:
  • komplexní zajišťování personalistiky
  • komplexní zajišťování mzdové agendy zaměstnanců
  • komplexní zajišťování krizového řízení, obrany a ochrany obyvatel

Personalista - komplexně zajišťuje personální a platové agendy zaměstnanců města zařazených do městského úřadu a jejich vzdělávání dle platných právních norem.

Mzdová účetní - zabezpečuje mzdovou agendu pro zaměstnance města, zabezpečuje výpočet a odvod dávek sociálního a zdravotního pojištění za organizaci a zaměstnance, zabezpečuje ohlašovací povinnost pro zdravotní pojišťovny, zpracovává agendu stravenek, zabezpečuje likvidaci cestovních příkazů zaměstnanců  a zabezpečuje agendu sociálního fondu.

Pracovník krizového řízení - plní zvláštní úkoly, úkoly krizového řízení, obrany a ochrany obyvatel. Pracovníka krizového řízení řídí přímo starosta města ve věcech krizových situací, v ostatních záležitostech ho řídí tajemník.

Personální obsazení oddělení:

Datum vložení: 28. 8. 2013 0:00
Datum poslední aktualizace: 1. 2. 2022 12:41

Zpravodaj

březnové číslo

Mapové portály

Mapa města

 

Za podpory

Severozápad

EU

 

info o projektuESF

Karlovarský kraj

živý kraj

UtilityReport - on-line žádost o vyjádření k existenci sítí

Služba UtilityReport usnadňuje oslovení správců technické infrastruktury na území Karlovarského kraje

Povodňový systém města

Povodňový systém města Kraslice

Partnerská města

 
Svazek měst a obcí Kraslicka

SMOK

Klingenthal

partnerské město Klingenthal

UtilityReport - on-line žádost o vyjádření k existenci sítí

Služba UtilityReport usnadňuje oslovení správců technické infrastruktury na území Karlovarského kraje

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE:4
DNES:711
TÝDEN:7010
CELKEM:2419046

Mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu v mobilní aplikaci – V OBRAZE.

Přihlášení k odběru zpráv

Dostávejte informace z našeho webu prostřednictvím SMS a e-mailů