Kancelář starosty
Hlavní pracovní činnosti
- Vykonává činnost v oblasti samostatné i přenesené působnosti a je přímo řízeno tajemníkem MěÚ.
- Řídí a zajišťuje sekretářské a administrativní činnosti pro starostu, místostarostu a tajemníka.
- Koordinuje činnost útvarů MěÚ, právnických osob zřízených městem a příspěvkových organizací města.
- Vede evidenci obecně závazných vyhlášek, nařízení, směrnic, usnesení a zápisů z jednání zastupitelstva města, rady města a zápisů z porad vedení.
- Soustřeďuje materiály pro jednání zastupitelstva a rady města, oznamuje termíny jednání a odpovídá za včasné odesílání potřebných materiálů.
- Pořizuje zápisy z jednání zastupitelstva města, z jednání rady města a z porady vedení
- Zabezpečuje centrální evidenci usnesení Rady města a Zastupitelstva města Kraslic.
- Zajišťuje řádnou funkci spisovny pro písemnosti MěÚ, vede spisovou agendu a archivaci písemností starosty, místostarosty a tajemníka v souladu s platným “Spisovým a skartačním řádem“.
- Zabezpečuje veškeré práce související s přijímáním a vypracováním korespondence MěÚ v návaznosti na platný “ Spisový a skartační řád“ .
- Zabezpečuje provoz telefonní ústředny.
- Provádí drobný nákup v maloobchodě.
- Spolupracuje se Sborem pro občanské záležitosti a zajišťuje dary a pamětní listiny pro slavnostní akce.
- Spolupracuje při akcích města a společenských akcích úřadu dle pokynů tajemníka.
- Provádí ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisu.
- Zabezpečuje chod elektronické podatelny včetně přijímání dopravních přestupků pro bodový systém.
- Zabezpečuje doručování pošty v závaznosti Správního řádu
- Plní další úkoly uložené tajemníkem.
Personální obsazení:
- Dana Hollá - vedoucí oddělení
- Romana Rösnerová - pracovnice podatelny
- Jana Seeháková - pracovnice podatelny
- Lenka Vágnerová - pracovnice Czech POINT